رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

او همــــ آدم استـ

اگـــــــر دوستتــ دارم هـــآیتـ را نشنیـــــده گرفتــــــ

غصه نخــــور

اگــــر رفتـ گریـــــــه نکن

یکــــ روز چشمــــهآی یکــــ نفر عــــآشقش میکند

یکـــــ روز معنی کمـــ محلی را می فهمد

یکــــــ روز شکستـ ن را درک میکند

آن روز می فــــــهمد آه هـآیی که کشیدی

از تـــــه ِ تـــــهِ قلبتـــــ بوده!

می فهــــمد شکـــــستـ ن یک آدم تــــآوان سنگینی دآرد...





زخم های کهنه خیلی وقت است که خوب شده اند...

ولی "خوب"

با

"مثل روز اول"

فرق دارد!!!





ذهنم مسموم ،

خواب هایم آشفته ،

خنده هایم فتوشاپی ،

درد و دل هایم با دیوار فیس بوک !

میزان همدردی ها هم با لایک !!!

نسل من است ، نسل سوخته ی فیس بوک...





حالا که پیر شده ام

میگویی

جوانیت را به پای من نریز..؟؟؟!





خطا ......

بزرگترین خطایت این بود که

فکر میکردی :

من ....

برای همیشه

صبورم ...!!





دارد پاییز می رسد ،

انار نیستم

که برسم به دست های تو؛

برگم

پُر از اضطرابِ افتادن!





هزار بار گفتم:

حقیقت را نخورانید به آدم...!

گاهی تلخ تر از زهرمار است...!!





ميشه تنهايي بازي کرد

ميشه تنهايي خنديد

ميشه تنهايي سفر کرد

ولي خيلي سخته تنهايي

تنهايي را تحمل کرد!!!!





بیشتر آدمای بی احســــاس امــــروز ،

احساساتی ترین آدمای دیــــروز هستن ...!!!





من بلاخره از اینجا خواهم رفت !

و فرق هم نمی کند ؛

فانوس داشته باشم ،

یا نه ....

کسی که می گریزد از گم شدن نمی ترسد ... !!!





چـقــــدر ســـختــــه منـــطقـــــي فــكر كنــــي

وقتــــي ..

احــســـاســـاتـــت داره خـــفــت ميـــكنـــه!!!!!


kocholo.org



نظرات شما عزیزان:

naz khaton
ساعت15:50---24 شهريور 1391
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


naz khaton
ساعت14:07---23 شهريور 1391
سلام وبت خیلی عالیه
مخصوصا اهنگش میشه بگی خوانندش کیه و اسم اهنگش چیه ممنون میشم


hossein
ساعت12:44---23 شهريور 1391
سلام سپیده جان.وبلاگت عالیه.دو تا خواهش ازت دارم البته اگه دوست داری میتونی قبول کنی.اول که دوست دارم برای بهتر شدن وبلاگم کمکم کنی دوم اینکه تبادل لینک کنیم.مرسی.منتظر جوابتم

❤ شهر شب √ ❤
ساعت0:37---20 شهريور 1391
رفتــن من تــرک تو نیســـت
مجـــــبورم از پیشت بــــرم
بــــزار منــــم یه قسمت از
خـــاطره های تو بشــــم
مــــی خوام بگـــم منـــو ببخـــش
که اومــــدم تو زندگیـــت
ببــــخش که از ته دلـــم
شدم اسیــــــر سادگیـــت
تو عشق من چه دردایــــی
اومــــد سراغ تو عــــــزیز
به خاطـــر رفتن من
رو گــــونه هات اشکــــی نریــــز
رفتــــن من ترک تو نیست
تو تا ابـــد کنـــارمــی
اگـــه نبــاشــــی پیش من
تو خواب و تو خیــــالمـــی
----------------------
این دیگه آخریش بود . . .
خداخافظ برای همیشه . . .


زهرا
ساعت23:57---18 شهريور 1391
یلام

جات خالی امروز با یکی از دوستام رفتم کافه کتاب خیلی حس باحالی بود.

اونجا یه عالمه کتاب بود که توش از همین متنت نوشته بود.

فهمیدم شماهام همتون از رو کتابا مینویسید
پاسخ:بله خبراش به گوشم رسید...... ای بابا پس دستم واست رو شد دیگه برم یه فکری به حال خودم بکنم


ساعت1:31---17 شهريور 1391

من نمی دونم اما خیلی خوشحالم که عاشق نیستم!!!!
اگه عاشق نیستم بجاش شادم که این یه دنیا می ارزه!!!!
البته قصد دارم عاشق بشماااااا!
اما نه به این زودیا!!!


پاسخ:خوشا به حالت که حداقل یه چیز با ارزش تو این دنیا داری!

پس قدرشو بدون

 



ساعت21:00---15 شهريور 1391

سپیده جان شاد باش عزیزم!!!!!
این نوشته ها خیلی قشنگن
اما آدمو بفکر کردن درباره شکستایی که تو زندگی خورده میندازه !!!!!!
و در نهایت دپرس میشه
ولی واقعا جملاتش قشنگه
مرسی ممنون


پاسخ: حرفت درسته ولی وقتی داری با این.....زندگی میکنی

وقتی هر لحظت.....

نه!نمیتونی درک کنی چون برات پیش نیومده!

پس زیادم حرفت درست نیس!



زهرا
ساعت8:25---15 شهريور 1391


❤ شهر شب √ ❤
ساعت14:34---14 شهريور 1391
شــایــــــد دیـگــــــر چـشـــم انـتـــظـار بــــاران نـمـــــانــــــــــــــــم
چـون کـویـر نبـودنت را
دریـایـی از بـاران هــم نمنـاک نـخواهــد کــــــرد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ساعت 10:11 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com