بانو


رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

 

 

دلگیرم و بارونی

                  غمگینم و زندونی

آشفته دلم بانو...

بانو....

تو که میدونی...

ای گم شده تقویم

                      از دلهره سرشارم

این فصل شکفتن نیست

                             وقتی تو رو کم دارم

از غربت بین ما انگار نمیترسی...

دلواپسم از دوری

                     میدونی ومیپرسی

من کوه ترین بودم    

                       تقدیر تو آبم کرد

اندوه منو بشناس بانو....به خودت برگرد

تکرار یه کابوسه هر لحظه و هر روزم...

با حسرت تنهایی...میسازم ومیسوزم

از همهمه میترسم

                       میترسم از این مردم

میترسم ازاین کابوس

                         از این غم شاعر کش

شاید که تو حق داری...

                      من کوچه بن بستم....

بی پرده بگم بانو...

                   از دست خودم خستم....!

دلتنگ تو میمونم

بانو...

به سلامت... خوش...!

*علی ضیا*



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت19:45---13 شهريور 1391
سپیده میکشمت
پاسخ:ها ها ها ها ها .....بسوووووووووووووووووووووز


زهرا
ساعت23:27---4 شهريور 1391
بیب بیب

زهرا
ساعت23:24---4 شهريور 1391
منظورم فالت بود نه فایلت!!!

زهرا
ساعت23:17---4 شهريور 1391
راستی این فالیت هم اصلا درست نیست خواستم بگم که چیزی تو دلم نمونه

ساعت23:15---4 شهريور 1391

نه تو رو خدا الان این عکس چه ربطی به مطلب داره؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ: خوب ربطش اینکه این عکس اقای سید علی ضیا جیگرمههههه

و این نوشته بسیاااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررر

زیبااااااااااااااااا هم مال ایشونهههههههههههه



شاعر زباله ها
ساعت15:43---3 شهريور 1391
خیلی وب لاگت قشنگه
نمیدونم چرا اومدم تو وب لاگت دلم گرفت
موفق باشی


علی
ساعت14:43---3 شهريور 1391
سلام وبلاگت خیلی زیبا بود
اگه وقت کردی به ما هم سر بزن
اگه اجازه بدی میخوام لینکت کنم


zahra
ساعت10:49---3 شهريور 1391
زیبا بود

❤ شهر شب √ ❤
ساعت0:38---27 مرداد 1391
----------------------
اپ نکردی!؟
-----
مهم نیست
----------------------
یه سوال اسمت چیه؟!چرا با اسم خودت نمیای وب؟!ببخشید من خییییییلی فضولم
-----
نام : عاشق نام خانوادگی : تنها نام مادر : فرشته غم نام پدر : کوه رنج محل تولد: محراب غم شماره شناسنامه: بی مفهوم صادره از : شهر عشق - کوچه بدبختی - پلاک نیستی - طبقه فلاکت جرم : عاشقی محکومیت : زندگی کردن تاریخ تولد : زمانی که با او آشنا شدم تاریخ وفات : زمانی که از او جدا شدم
---------------------
راستی اهنگت خیییییییییییلیییییییییییی قشنگه
-----

--------------------
بعضی وقتا ادما مجبور میشن به یه بهانه ای برن....باورکن....درکشم خییلی سخته
-----

-------------------
چرا نظرامو تایید نمیزنی شب نشین
-----
اگه واسه خودم نظر گذاشتی پس فقط خودم بخونم بهتره اگر هم قصدت فقط تبلیغه
خودت رو به زحمت ننداز بگو لینکت کنم


*sara*
ساعت12:19---26 مرداد 1391
سلام وب خیلی قشنگی داری مرسی که به من سر زدی منم شمارو لینک کردم
بازم بیا


ساناز
ساعت13:06---15 مرداد 1391

به دروغ گفته ام

به خوابم می آیی

تا چشمانم

دمی پلک بر هم بگذارند
گلم وبلاگت خیلی زیباست مرسی که بهم سر زدی..


یه هوادار
ساعت2:47---14 مرداد 1391
سلام سپیده عزیز
خیلی قشنگ بود.دست آقای ضیا درد نکنه
ممنونم عزیزم


ایوب
ساعت11:45---13 مرداد 1391
سلام
متن زیباییست
وبتم زیباست
موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391برچسب:علی ضیا,ماه عسل91, ساعت 11:18 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com