رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

 

 

 

 وقتی دلت خسته شد

دیگر خنده معنایی ندارد....

فقط می خندی تا دیگران

غم اشیانه کرده در چشمانت را نبینند!

وقتی دلت خسته شد

دیگر حتی اشکهای شبانه هم آرامت نمی کنند...

فقط گریه می کنی

چون به گریه کردن عادت کرده ای!

وقتی دلت خسته شد

دیگر هیچ چیز ارامت نمی کند

یه جز دل بریدن و رفتن...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:41---26 شهريور 1391
تا حالا عاشق شدی؟

ساعت1:26---17 شهريور 1391

خیلی قشنگ بود
اما یه سوال؟
تو اگه یکی تو زندگیت باهات کارایی کنه که این پست حرفای دلت باشه به اون فرد کارای اشتباشو بهش میگی یا همه رو توسینه خودت نگه میداری؟


پاسخ:نه!! ملومه نه!!!

گفتنش هیچ فایده ای نداره!!

بجز خورد کردن همون یه ذره از خودت که باقی مونده!!



❤ شهر شب √ ❤
ساعت23:00---4 شهريور 1391

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدرجایت خالیست . . .
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد . . .
لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان . . .
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پُر شیار . . .
لمس کن لحظه هایم را
. . .
تویی که نمیدانی من که هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن . . .


❤ شهر شب √ ❤
ساعت22:59---4 شهريور 1391


من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل و درد اشنا دیوانه است

میروم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم اغوشت کنم

می روم از رفتن من شاد باش

از عذاب دیدنم ازادباش

گر چه تو تنها تر از ما می روی

ارزو دارم ولی عاشق شوی

ارزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را
. . . .
تلخی برخوردهای سرد را . . .


❤ شهر شب √ ❤
ساعت22:58---4 شهريور 1391
سلام

سلامی به وسعت تمام دلتنگیام . . .

قبل از هر چیز بابت مطالب زیبایی که برام گذاشتی ازت ممنونم

با اجازه ات گذاشتم توی وبلاگم

--------

ممنونپاسخ:خواهش میکنم خوشحالم خوشت اومد


عسل
ساعت2:19---27 مرداد 1391
هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود

مرسی که به من سرزدی


bahar7
ساعت17:51---6 مرداد 1391
ولی خیلی وقت ها دل بریدن و رفتن هم جواب نمی ده.
ممنون زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ساعت 12:34 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com