رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

گاهی انقدر دلم پر است

که احساس پوچی میکنم

گاهی قلبم انقدر محکم میشکند

که صدایش را حتی با گذر زمان

هم نمیتوانم محو کنم

گاهی حرفم انقدر پیچیده میشود

که دیگران از ان ساده میگذرند

تحمل عشق هم گاهی واقعا

غیر ممکن میشود!!.........!!

                                *فائزه*



نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت13:42---29 شهريور 1390
سلام عزیزم
ممنون که به وب من اومدی ونظر گذاشتی
من شما رو لینک کردم لطفا منو با اسم
عاشقی جرم قشنگیست به انکارش مکوش
لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ساعت 12:33 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com