رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

هر جا ایمان باشد,عشق هست

هر جا عشق باشد,آرامش هست

هر جا آرامش باشد,خدا هست

هر جا خدا باشد,به چیز دیگری نیاز نیست!...



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت13:24---8 آبان 1391
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``


love034
ساعت15:59---4 آبان 1391
چه خوش خیال است...

فاصله را میگویم...

به خیال خودش تو را ازمن دور کرده...!

ولی نمیداند که تو جایت امن است...

اینجا در قلب من...!♥

عشقم دوست دارم...

بوس



فائزه
ساعت0:31---4 آبان 1391
مگر باران بیاید تا دوباره چشمای تو زیبا شود
و دوباره هوس گریه کنی.
مگر باد شود
ابر شود
طوفان شود
تا دل گرفته ی تو با باد
تکانی بخورد .
با طوفان غبار سرنوشت برود.
راستی اگر باران ببارد
تو در باران راه خواهی رفت
و گریه خواهی کرد.
از آن دورها کسی تو را می پاید
نگاه کن
چقدر شبیه منست
تنهاست ...
تنهای تنها....

(اینویه نفر بم داد که اصلا نمیفهممش....البته نه مجازی....)


فائزه
ساعت0:23---4 آبان 1391
حرفهای ما هنوز ناتمام
تا نگاه می کنی :
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی !
پیش از آن که با خبر شوی
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود
آی …
ای دریغ و حسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود


مصطفی
ساعت13:31---24 مهر 1391
سلام ممنون ک وبم سر زدی.
وب شمام خیلی خوبه
از کجایی؟


باران
ساعت12:39---7 مهر 1391
سلام گلم وبت نازه لینکت کردم به منم سربزن باای

پشیمون
ساعت14:30---4 مهر 1391
سلام وب زیبایی درای خوشحال میشم به منم سر بزنی.راستش من یه مشکلی دارم خوشحال میشم بیایی و کمکم کنی.

__Aramis__
ساعت13:50---2 مهر 1391
من عاشق بارونمممممممممم......

Lover
ساعت9:26---31 شهريور 1391
سلام
وبلاگ قشنگي داري
خوشحال ميشم به من هم سر بزني
اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن


محدثه
ساعت18:48---26 شهريور 1391
خییییییییییلی عالیه حرف نداره!

naz khaton
ساعت13:07---25 شهريور 1391
اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .

زهرا
ساعت1:18---17 شهريور 1391
اره ،منظورتو متوجه شدم

ساعت20:43---15 شهريور 1391

سلام!!!!!
خب عزیزم چرا ما باید خدا رو فراموش کنیم یا اینکه یه کارای رو انجام بدیم که دنیا برامون جهنم بشه
بعدشم کسی که خدا رو فراموش کنه براش بهشت و جهنم مهم نیس
کسی هم که خدا رو دوست داشته باشه دنیا براش بهشته دیگه!!!
نه؟؟


پاسخ:خط دومت درسته!!تا حدودی!

ولی بازم منظورمو متوجه نشدی!!

خدایا جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم!

منظورم اینکه

وقتی نتونی دلشو بدست بیاری

وقتی حضورش واست کمرنگ بشه

وقتی یه نفر دیگه جاشو تو دلت پر کنه

وقتی حس کنی ازت دلخوره و نگات نمیکنه

اینا میشه جهنمت!!

پس فقد حضور بسیاااااااااااااااااار قوی اون میتونه دنیارو واست بهشت کنه

که بدست اوردنش سخته!!خیلی سخت!!



زهرا
ساعت12:00---7 شهريور 1391


زهرا
ساعت23:23---4 شهريور 1391

سپیده جان قالب وبت خیلی قشنگه ملا با قالبای مشکی حال میکن
اما با جمله"خدا جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم" خیلی مخالم
اما کلا وبت قشنگه تبریک میگم


پاسخ:چراااااااااااااااااااااااااا اخههههههههههههههه!!

من فک میکردم تو خوشت بیاد!!

پس هنوز خوب نمیشناسمت!

ینی وقتی حضور خدا رو احساس نمیکنی

جهنمت نیس!!؟؟!!

ینی من دارم اشتباه میکنم!!



زهرا
ساعت23:06---4 شهريور 1391
سلام
سپیده جون چه عجب قسمت شد بیایم بهت سر بزنیم
هنو اول راهم فعلا بای نظرامو تو پستای بعدی میزارم


zanyar
ساعت16:24---4 شهريور 1391
سلام وبت خيلي قشنگه خوشحال ميشم بازم بياي به وبم سر بزني

مهرزاد
ساعت4:39---23 مرداد 1391
سلام دوست عزیز

برای وبلاگ کلبه عشق آدم و حوا مشکلی پیش اومد که مجبور به تغییر سرویس شدیم
خواستم بگم که لینک رو با ادرس جدید تقییر بدید:
http://adam-hava.rozblog.com/
به نام : کلبه عشق

مثل همیشه کارت عالیه
موفق باشی دوست عزیز


mina
ساعت1:38---22 مرداد 1391
سلاااااااااام سپيده جونم فدات شم لينكت كردم عزيييييييييزم خيلي گلي بازم بيا پيشم

ساناز
ساعت0:44---21 مرداد 1391
سلام وبلاگه زیبایی داری خوشم اومد ازش
مرسی که به منم سر زدی خوشحال میشم بازم بیای..


❤ شهر شب √ ❤
ساعت22:17---20 مرداد 1391
آرزو دارم سپيده



پای شعر تو بمیرم



دور از این همه هیاهو



شاید باز تورو ببینم



آرزو دارم سپيده



غم تورخسارت نشینه



اماواسه یه لحظه



حتی واسه یه لحظه



چشام بازتورو ببینه



آرزو دارم سپيده



یه روزی منو ببخشی



اگه چه دلت شکستست



روزرفتنت توحتی



یه لحظه نگام نکردی ...
پاسخ:واااااااااااااااااااای خیلی قشنگ بود مرسیییییییییییییییییییی


❤ شهر شب √ ❤
ساعت12:57---20 مرداد 1391
دَردِ بزرگیســــتــ



براﮮ کسـﮯ کهـ متوجهـ نبودنتــ نیستــ



پَرپَر بشـﮯ...


❤ شهر شب √ ❤
ساعت12:55---20 مرداد 1391
دَردِ بزرگیســــتــ

براﮮ کسـﮯ کهـ متوجهـ نبودنتــ نیستــ

پَرپَر بشـﮯ...


مهرزاد
ساعت10:53---20 مرداد 1391
سلام
مرسی که افتخار دادید و به ما سر زدید

باعث افتخار که شما رو لینک کرده باشم.

مطالب وبتون خیلی زیبا بود
موفق باشید دوست عزیز


ایوب
ساعت16:57---14 مرداد 1391
سلام
بایک غزلی ساده این لحظه بروزم من
ای کـــــــــــاش بــیــایـــی و بـخـوانـی


ایوب
ساعت17:03---13 مرداد 1391
سلام
شما هم با افتخار لینک شدید


amirreza
ساعت13:36---13 مرداد 1391
سلام سپیده
خوبی
ببین اول باید کد لینک باکس رو در انتهای ویرایش قالب وبلاگت کپی کنی بعد لینکت رو ارسال کنی تا من بتونم تائیدش کنم


sara
ساعت15:42---12 مرداد 1391

گذشته که حالم رو گرفته....اینده هم که حالی برای رسیدنش ندارم....و حال هم حالم رو به هم میزنه....چه زندگیه شیرینی....!
باهات موافقم عزيزم


negin
ساعت17:06---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


نگاهی در سکوت باران
ساعت11:53---23 خرداد 1391
سلام وب جالبی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید

شبنم
ساعت14:46---28 اسفند 1390
سلام.دلم واست تنگ شده بود گفتم بيام بهت يه سر بزنم .مي خواستم بگم قضيه ي...حل شد.هموني كه تو گفتي درست بود.بيش از حد......

خوشحالم تموم شد.
پاسخ:سلام عزیزم خوشحالم تموم کردی امیدوارم تو سال جدید دیگه گرفتار نشی هیچوقت............................خییییییییلی خوشحال شدم کارت درسته.....اگه وبتو کامل کردی ادرسشو بذار بیام


♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت11:28---21 اسفند 1390
سلام عزیز دلم وب خیلی خوب و پر محتوایی داری مرسی از مطالب قشنگت دوست گلم چت روم ســایه با محیطی گرم و صمیمی میزبان شما دوست وبلاگ نویس عزیز هست در ضمن سیستم تبادل لینک ما هم پذیرای میزبانی وب شما هست به ما سر بزن عزیزم

شبنم
ساعت16:19---12 اسفند 1390
سلام خانومي.چطور مطوري؟خوبي؟اول مي خواستم بابت راهنمايي خوبت درباره ي همكلاسيم ازت تشكر كنم.2اينكه وبلاگمو حذف كردم مي خوام يكي ديگه درست كنم البته با كمك هميشگي توووووو.اگه دوس داري.

شقایق
ساعت20:07---7 اسفند 1390
www.yavarmahdi.loxblog.comعزیزم سر بزن خوشحال میشم

شبنم
ساعت11:53---2 اسفند 1390
تنهایی ، آرامگاه جاوید من است

و درد و سکوت ، همنشین تنهایی من!

به پریشانی یک آرزوی آشفته

چه می دانم چگونه ؟

از تنهایی اتاق گریختم

عشقی فراتر از انسان و فروتر از خدا نیز هست؛

و آن دوست داشتن است.
پاسخ:اری دوست داشتن!ممنون اومدی گلم


yorgon63
ساعت17:04---20 مهر 1390
سلام وبلاگ خوبي داريد اما اونايي كه مثل من چشم ضعيفي دارن نمي تونن بخونن.
لطفا بخاطر چشمهاي ما كمي درشت تر بنويس.
مر30 .


meisam
ساعت21:14---18 مهر 1390
salam vebet badak ni.age mano link kardi khabaram kon ta linket konam

sara
ساعت13:23---16 مهر 1390
salam vebe ghashangi dari be manam sar bezan man linket kardam toham mano link kon.

فروینا
ساعت12:42---3 مهر 1390
راستی من لینکت کردم خوشحال میشم بهم سربزنی

فروینا
ساعت11:47---3 مهر 1390
مطالبت خییییییییییییییییییییییییلی قشنگ وتحسین برانگیزه...

sepideh
ساعت15:32---26 شهريور 1390
سلام سپید. وب قشنگی داری. بازم به من سر بزن. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

shahab
ساعت0:08---26 شهريور 1390
rasti golam in id mane add kon ta baham dar ertebat bahsim mamnon
latebisaropa@yahoo.com


farhang
ساعت20:31---23 شهريور 1390
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم . دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری اگه تمایل داری به گروه ما بپیوند و عضو ما شو . وبلاگ faithful نویسنده فعال میپذیرد. اگه خواستی زود بیا تا نویسنده دیگه نگرفتیم . ممنون . منتظر جواب هستم . فقط هرچه زودتر خبر بده . اگه خواستی به این شماره اس بده 09380907798 مدیر وبلاگ : فرهنگ

زهرا
ساعت16:45---21 شهريور 1390
احوال خانوم دانشجوي ما چطوره؟ شيمييييييييييييييييييييييييدان

خاطره ها
ساعت20:58---14 شهريور 1390
با افتخار لینک شدید

tanha_5505
ساعت22:28---26 تير 1390
سلام
من بد جور موافقم با تبادل لینک
لینکت میکنم خانمی


سوما
ساعت15:25---26 تير 1390
مرسی عزیزم بهم سر زدی
وبلاگت خوشمله عسیسم


شباهنگ
ساعت18:12---25 تير 1390
سلام عزيزم.مرسي كه بهم سر زدي.وبلاگ خيلي ناز و خوشملي داري. اميدوارم موفق باشي.سپيده جان ما امشب احيا داريم.يه برنامه دسته جمعي مذهبيه.گروهمون خيلي بچه هاي خوبي هستند.دوست داشتي امشب رو با ما باش خوشحال ميشيم.يه سر به اين آدرس بزن و دوست داشتي به دوستات هم خبر بده. Www.darbodaghunha.blogfa.com منتظرتيم ناز.

محسن
ساعت14:59---25 تير 1390
[بوسه][گل]
[بوسه][گل][بوسه]
[بوسه][گل][بوسه][گل]
[بوسه][گل][بوسه][گل] [بوسه]
[بوسه][گل][بوسه][گل] [بوسه][گل]
[بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه][گل][بوس


samad
ساعت13:54---25 تير 1390
سلام عيد ات مبارك

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 تير 1398برچسب:, ساعت 10:33 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com